четвер, 14 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Четвер 14. 04.

 

Вітаю, любі діти та шановні батьки!

Зичу всім здоров’я, миру! 


1. Українська мова та читання

За Ярославом Стельмахом «Як ми до Генки ходили». Передбачення розвитку подій

Сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Ярослава Стельмаха «Як ми до Генки ходили».

Прослухайте біографію Я. Стельмаха.

    Ознайомлення з оповіданням «Як ми до Генки ходили» 

1.   Прочитайте частину оповідання (с. 86-87).

2.    Дай усні відповіді на запитання.

—Чому Генка не дозволив хлопцям зайти в квартиру?
— Що означає вислів стерильна чистота?
— Чому хлопці обманули дядечка?
— Чи культурно спілкувалися хлопці з дядечком? Чому?
— Чому Митько не тішився, що дядечко дав багато макулатури?

Відпочинь!

3. Дай усну відповідь на запитання вправи 190. 

4.    Стисло перекажи першу частину оповідання.

3. Математика

Розв’язування сюжетних задач

14 квітня

Дистанційна робота

1. Напиши каліграфічно рядочок числа  587.

2. Потренуйся усному рахунку з Мурчиком.


3.    Виконай усно  №402, 407.

4.    Обчисли за зразком вирази №405.

Відпочинь!

5.    Розв’яжи задачі № 403, 408.

Надішли роботу.

4. ЯДС

Екосистема населених пунктів

Сьогодні ми будемо досліджувати екосистему населених пунктів, адже там теж можна побачити багато цікавого.

 Прочитай текст «Людина і природа»

Колись на планеті панувала дика природа: рослини і тварини існували в своїх екосистемах за своїми правилами. З появою людей, з розвитком технологій деякі природні осередки змінилися. Людина стала панувати над усім і використовувати природні ресурси для свої потреб. В екосистемах, створених людьми для своїх потреб, основними споживачами є люди. Вони організовують життєдіяльність в екосистемі таким чином, щоб мати найбільшу вигоду для себе і забезпечити свої потреби. Чудовим прикладом такої екосистеми є поле, сад. Нині приблизно половина населення на планеті живе у містах. Місто — це специфічна екосистема співіснування людей разом з тваринним і рослинним світами. В містах порушується співвідношення утворювачів, споживачів і руйнівників, адже людина взяла на себе всі обов’язки, щоб керувати енергією в цій екосистемі.

    Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 90.

Відпочинь!


   Виконай завдання в зошиті на с. 41, 43.

Надішли роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар