Любі діти та шановні батьки, вітаю!
Зичу всім здоров’я, миру!
1.ЯДС/Українська мова
Екосистеми та їх складові
Сьогодні ми дізнаємось, якими бувають екосистеми та з’ясуємо, що в
екосистемі належить до живої природи, а що - до неживої.
Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 87
Виконай усно завдання із підручника.
Давай виконаємо руханку і спробуємо
відгадати
всі звуки у відео
Виконай інтерактивну вправу
Виконай завдання у зошиті с. 40.
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.
11
квітня
Дистанційна робота
Переглянь відео та запам'ятай пояснення
Обчисли:
№ 384, 386, 389 – усно;
№
385, 390 – письмово;
№ 387 – письмово (в стовпчик). Виконай перевірку.
Розв’яжи задачі № 388, 391.
Надішли роботу
Підмет і присудок як головні члени речення. А. Камінчук «Березень — як зайчик». Спостереження за мовою вірша (образні вислови, слова, ужиті в переносному значенні).
11
квітня
Дистанційна
робота
Запиши каліграфічно
Бб
У
березні природа оживає після зими.
Підкресли головні члени речення.
Прочитай виразно віршем А. Камінчука «Березень — як зайчик» (с. 81).
Дай усні відповіді на запитання вправи 180.
Виконай письмово вправу 181 (крок 1, 2).
Перегляньте відео
Ознайомся з правилом на
с. 82
Виконай письмово вправи182 (
завдання 1, 2, 3 - перша v) та 183
(завдання 1).
Організаційні й
загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості.
Переглянь відео та виконай вправи
Ставок як екосистема
Сьогодні ми будемо розглядати одну з видів водної екосистеми, а саме -
ставок.
Немає коментарів:
Дописати коментар