вівторок, 12 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Вівторок 12.04.

 

Любі діти та шановні батьки, вітаю!

Зичу всім здоров’я, миру!  


1.   Математика

Розв’язування математичних завдань.

1.Усний рахунок 

Перевір себе

12 квітня

Дистанційна робота

с.93-94.

2.  Розв’яжи вирази №393 (1, 2 стовпчики).

3. Розв'яжи рівняння. Зроби перевірку. №394.

4. Виконай усно № 397.

5. Розв’яжи задачу № 397.

Бажаю успіху!

Надішли роботу.

3.   Українська мова

«Їжачок» (за М. Магерою). Складання продовження розповіді

1.   Запиши каліграфічно

12 квітня

Дистанційна робота

Її

їжачок

-       Склади речення зі словом їжачок та підкресли граматичну основу.

2.    «Збери» однакові фігури, склади та запиши вислови.

 

— Що спільного у всіх прислів’ях?
— Доберіть спільнокореневі слова до слова друг.
— Доберіть антоніми до цього слова.
3. Робота над оповіданням Миколи Магери «Їжачок» (с. 83-84)

1.    Прочитай оповідання  «Їжачок»

2.    Дай усні відповіді на запитання вправи 185(завдання 1).

Відпочинь

Гра «Так — ні».

Поставте  біля цифр позначки «+» (так) або «–» (ні) до речень.

1.    Пішоходи підбирали каштани і ховали до кишень.
2. Школярі сиділи за партою.
3. Хлопчик набурмосився.
4. Каштан упав на лавку.
5. Дівчинка підняла знахідку.
6. Каштанчик змінив настрій Івася.
1.     2.     3.     4.     5.    6. 
 
4. Пофантазуй та продовж усно оповідання.
Надішли роботу.

4.   Фізичне виховання

Загальнорозвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем.

Виконай комплекс загальнорозвивальних вправ. 


Виконай вправи з малим м’ячем

Бажаю успіху!

5.   ЯДС

Створюємо екосистему

Сьогодні ми самі будемо створювати екосистему.

Переглянь відео

Спробуй створити власну екосистему, користуючись інструкцією в підручнику на с. 91


Немає коментарів:

Дописати коментар