Любі діти та шановні батьки, вітаю!
Зичу всім здоров’я, миру!
Розв’язування математичних завдань.
1.Усний рахунок
Перевір себе
12 квітня
Дистанційна робота
с.93-94.
2. Розв’яжи
вирази №393 (1, 2 стовпчики).
3.
Розв'яжи рівняння. Зроби перевірку. №394.
4.
Виконай усно № 397.
5. Розв’яжи
задачу № 397.
Бажаю
успіху!
Надішли
роботу.
«Їжачок» (за М. Магерою). Складання продовження розповіді
1. Запиши каліграфічно
12 квітня
Дистанційна робота
Її
їжачок
-
Склади речення зі
словом їжачок та підкресли граматичну основу.
2. «Збери»
однакові фігури, склади та запиши вислови.
1. Прочитай оповідання «Їжачок»
2. Дай усні відповіді на запитання вправи 185(завдання 1).
Відпочинь
Гра
«Так — ні».
Поставте біля цифр позначки «+» (так) або «–» (ні) до
речень.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем.
Виконай комплекс загальнорозвивальних вправ.
Бажаю успіху!
Створюємо екосистему
Сьогодні ми самі будемо створювати екосистему.
Переглянь відео
Спробуй створити власну
екосистему, користуючись інструкцією в підручнику на с. 91
Немає коментарів:
Дописати коментар