Префікс.
За Лесею
Храпливою-Щур «Мама». Читання тексту за особами. Словотворча роль
префіксів.
Сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Лесі Храпливої-Щур «Мама».
• Читання оповідання с.85 – 86.
• Вправа 208 (завдання 1)
• Вправа 208 (завдання 2).
— Що ви зрозуміли, прочитавши оповідання?
— Чи завжди ви належно виконуєте мамині прохання?
— Як ви вибачаєтеся перед мамою, якщо провинилися?
• Вправа 209.
Відпочинь!
• Вивчи напам'ять правило.
• Вправа 210 (завдання 2).
Запам'ятай!
• Прочитайте та
запишіть слова
Малюнок, замальовка, змалювати,
домалювати, перемальований, обмалювати; дочитувати, записатися, влетіти,
переліт.
— У словах позначте
префікси.
Але що треба зробити спочатку? (Спочатку
треба визначити корінь.)
— Позначте спочатку корінь, потім — префікс.
• Вправа 211.
3. Математика
Віднімання чисел виду 830 – 200, 830 – 20.
Віднімання числа від суми. Периметр трикутника. Розв’язування задач.
с.114 - 115.
№ 473, 474, 475, 478 - усно;
№ 476, 479, 477, 480, 481 - письмово.
Цікаві факти про панду
4. ЯДС
Захисні сили організму
Сьогодні ми будемо
досліджувати, що таке імунітет, а також дізнаємося, що його посилює, а що —
ослаблює.
Переглянь відео
Подумай і дай відповіді
на запитання:
1) Чому деякі люди хворіють на застуду частіше за інших?
2) Що потрібно робити, щоб імунітет не виснажувався?
3) Що відбувається, коли імунітет сильно виснажується, стає слабким?
4) З чим автори мультфільму порівнюють імунітет людини, яка здорова?
Виконай завдання в зошиті на с. 44.
Відпочинь!
Спробуй самостійно виготовити захисний щит у якості символу імунітету.
Для цього виконай
наступні дії:
• роздрукуй або самостійно намалюй шаблон щита;
• виріж малюнки;
• розмісти на щиті те, що може посилювати імунітет.
Сфотографуй свій щит та
надішли фото вчителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар