четвер, 2 грудня 2021 р.

Дистанційне навчання. Четвер 02.12.

 


1. Українська мова та читання

Префікс.
За Лесею Храпливою-Щур «Мама». Читання тексту за особами. Словотворча роль префіксів.

Сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Лесі Храпливої-Щур «Мама».

• Читання оповідання с.85 – 86.

• Вправа 208 (завдання 1)

• Вправа 208 (завдання 2).
— Що ви зрозуміли, прочитавши оповідання?
— Чи завжди ви належно виконуєте мамині прохання?
— Як ви вибачаєтеся перед мамою, якщо провинилися?

• Вправа 209.

Відпочинь!


Прослухай!


• Вправа 210 (завдання 1).
• Вивчи напам'ять правило.
• Вправа 210 
(завдання 2).

Запам'ятай!


• Прочитайте  та запишіть слова
Малюнок, замальовка, змалювати, домалювати, перемальований, обмалювати; дочитувати, записатися, влетіти, переліт.
— У словах  позначте префікси.

Але що треба зробити спочатку? (Спочатку треба визначити корінь.)

— Позначте спочатку корінь, потім — префікс.

• Вправа 211.

3. Математика

Віднімання чисел виду 830 – 200, 830 – 20. Віднімання числа від суми. Периметр трикутника. Розв’язування задач.

с.114 - 115.

№ 473, 474, 475, 478 - усно;

№ 476, 479, 477, 480, 481 - письмово.

Цікаві факти про панду

4. ЯДС

Захисні сили організму

Сьогодні ми будемо досліджувати, що таке імунітет, а також дізнаємося, що його посилює, а що — ослаблює.

Переглянь відео

Подумай і дай відповіді на запитання:

1) Чому деякі люди хворіють на застуду частіше за інших?

2) Що потрібно робити, щоб імунітет не виснажувався?

3) Що відбувається, коли імунітет сильно виснажується, стає слабким?

4) З чим автори мультфільму порівнюють імунітет людини, яка здорова?

Виконай завдання в зошиті на с. 44.

Відпочинь!


Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 105

Спробуй самостійно виготовити захисний щит у якості символу імунітету.

Для цього виконай наступні дії:

роздрукуй або самостійно намалюй шаблон щита;

• виріж малюнки;

розмісти на щиті те, що може посилювати імунітет.

Сфотографуй свій щит та надішли фото вчителю.



Немає коментарів:

Дописати коментар