середа, 1 грудня 2021 р.

Дистанційне навчання. Середа 01.12.

 

Доброго ранку, 

любі діти та шановні батьки! 

1.Фізична культура

Не забувайте виконувати ранкову зарядку.
На протязі дня виконуйте рухливі вправи та дбайте про своє здоров'я!

Виконай вправи!


3. Математика

Додавання чисел виду 400+320, 40+320, 40+360. Додавання суми до числа. Коло і круг. Складання і розв’язування задач.

с.112 -114

№ 461, 462, 463, 469, 472 - усно:

№ 464, 465, 466, 467,468, 470, 471 - письмово.

4. Українська мова та читання

Розвиток мовлення. Складання розповіді за малюнком та опорними словами.

• Відгадування загадки.
Біля школи на перерві
                 Дехто весело сміється,
дітлахів гурти веселі.
                   бо у них все удається.
Одні бігають, стрибають,
             Раптом продзвенів дзвінок.
інші щось розповідають.
              Всі побігли на … .

-       Сьогодні ми вчитимемося складати розповідь про один з найулюбленіших ваших уроків. Для складання розповіді скористаємося малюнком та опорними висловами.

 Робота з малюнком с. 85, вправа 204.

— Розгляньте уважно малюнок. Що на ньому зображено?
— Що допомогло вам визначити, що це комп’ютерний клас?
— Як ви підписали б малюнок?
— Чи може підпис малюнка бути заголовком вашої розповіді?

Словникова робота.
— Ознайомтеся з опорними висловами, поданими під малюнком.
— Які слова можете використати в розповіді замість слова клас? (Кабінет,….)
— Доберіть слова — на́зви ознак до слова клас. (Світлий,   просторий,…,… )
— Які слова можете використати, щоб у розповіді не повторювати слово учні?
— Доберіть слова — на́зви ознак до слова учні. (Старанні, працьовиті,…,….)

Вправа 205

— З яких частин складається твір? (Зачин, основна частина, кінцівка.)
— Пам’ятайте, що кожну частину розповіді треба писати з нового абзацу
.

Відпочинь!

Вправа 206.

Прочитай з позакласного читання с. 38.

5. ЯДС

Як захиститися від застуди і грипу.

Сьогодні на уроці ми розглянемо інфекційні хвороби органів дихання, дізнаємося, що потрібно робити, щоб від них вберегтися.

Щоб припинити розповсюдження інфекцій, застосовують різні заходи безпеки та виконують корисні для здоров’я дії.

Одним із заходів для попередження інфекційних хвороб дихальної системи є карантин. Під час карантину не можна контактувати із хворими, слід уникати великого скупчення людей.

Дотримання правил під час карантину дозволяє зупинити поширення інфекційної хвороби, щоб не заразити інших людей.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 104.

Подумай і дай відповіді на запитання:

1) Які хвороби органів дихання згадуються у тексті?

2) За якими ознаками можна розпізнати інфекційну хворобу дихальної системи?

Відпочинь!

Виконай вправу!

     


     Прочитай ситуації і дай відповіді на запитання.




Немає коментарів:

Дописати коментар