1.Українська мова
Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?».
Оцінювання вчинків персонажів.
— Твори якого розділу ми читаємо?
— Казки яких народів ви запам’ятали?
— Яку казку називають авторською?
Робота над казкою Наталії Гуркіної «Хіба може бути інакше?» с. 35-36.
— Прочитайте заголовок казки. Розгляньте
ілюстрацію.
— Про що може йтись у казці?
— Хто може бути персонажами?
Читання казки «Хіба може бути інакше?»
— Якими були бджоли?
— Чому, на вашу думку, комахи напали на мисливця?
— Чи зміниться ставлення тетерука до сусідів?
— Яка головна думка казки?
Вправа 61 – усно.
Виразне читання казки.
3.Математика
Множення з числами 1 та 0. Дії з іменованими числами. Розв'язування рівнянь і задач.
с. 35-36
№ 130, 132, 136, 128 (1,2,3,4), 134.
№137, 138, вивчить правила.
4.ЯДСОрієнтування на
місцевості
Вміння помічати особливості на місцевості — це одна з навичок орієнтування
і сьогодні ми будемо вчитися орієнтуватися на місцевості.
Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 35.
Перегляньте відео до уроку
Подумайте і напишіть відповіді на запитання.
1) За допомогою чого люди здавна орієнтувалися на місцевості?
2) За допомогою чого можна найточніше орієнтуватися на місцевості?
Сфотографуйте відповіді і надішли фото.
Перегляньте мультик про компас
Подумайте і напишіть відповіді на запитання.
1) Які полюси є у нашої планети?
2) На які напрями вказують кінці намагніченої голки?
3) В якій країні винайшли перший компас?
4) Ким використовується компас?
Сфотографуйте відповіді і надішліть фото.
Немає коментарів:
Дописати коментар