четвер, 10 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання. Четвер 10.02.

1.Українська мова

Наталя Гуркіна «Хіба може бути інакше?». Оцінювання вчинків персонажів.

  — Твори якого розділу ми читаємо?
— Казки яких народів ви запам’ятали?
— Яку казку називають авторською?

Робота над казкою Наталії Гуркіної «Хіба може бути інакше?» с. 35-36.

 Прочитайте заголовок казки. Розгляньте ілюстрацію.

— Про що може йтись у казці?

— Хто може бути персонажами?

Читання казки  «Хіба може бути інакше?»

— Якими були бджоли?
— Чому, на вашу думку, комахи напали на мисливця?
— Чи зміниться ставлення тетерука до сусідів?
— Яка головна думка казки?

Вправа 61 – усно.

Виразне читання  казки.

3.Математика

Множення з числами 1 та 0. Дії з іменованими числами. Розв'язування рівнянь і задач.

Перегляньте та згадайте!


Запам'ятайте!



с. 35-36

№ 130, 132, 136, 128 (1,2,3,4), 134.

№137, 138, вивчить правила.

4.ЯДС

Орієнтування на місцевості

Вміння помічати особливості на місцевості — це одна з навичок орієнтування і сьогодні ми будемо вчитися орієнтуватися на місцевості.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 35.

Перегляньте відео до уроку

Подумайте і напишіть відповіді на запитання.

1) За допомогою чого люди здавна орієнтувалися на місцевості?

2) За допомогою чого можна найточніше орієнтуватися на місцевості?

Сфотографуйте відповіді і надішли фото.

Перегляньте мультик про компас


Подумайте і напишіть відповіді на запитання.

1) Які полюси є у нашої планети?

2) На які напрями вказують кінці намагніченої голки?

3) В якій країні винайшли перший компас?

4) Ким використовується компас?

Сфотографуйте відповіді і надішліть фото.

Немає коментарів:

Дописати коментар