1. ЯДС/ Українська мова
Які
бувають карти. Вправи з мови.
Цього тижня ми будемо справжніми
картографами і вивчатимемо карти.
Сьогодні ми розпочинаємо наше дослідження і дізнаємось, якими бувають
карти.
Прочитай текст і
розглянь зображення в підручнику на с. 30, щоб дізнатись, що ми будемо робити
цього тижня.
Подивіться відео.
Подумай і напиши відповіді на запитання.
1) Які бувають карти?
2) Що зображують на фізичних картах?
3) Що зображують на політичних картах?
Сфотографуй відповіді і
надішли фото мені.
На фізичній карті світу гори позначають коричневим кольором! Пропоную саме
горам присвятити нашу сьогоднішню руханку!
Руханка
Прочитайте текст і розгляньте зображення в підручнику на с. 31.
Розкажіть батькам про що дізналися.Виконайте інтерактивну вправу
"Міста на карті"
2. Математика
Множення і ділення чисел. Їх взаємозв'язок. Обчислення довжини відрізка. Робота з діаграмою.
с.30-32.
№107,108,
109 - усно;
№110, 111, 112(а), 115 - письмово.
3. Українська мова
Узбецька народна казка
«Лисиччина порада». Написання коментарів для соціальнихмереж щодо ситуації,
описаної в казці.
— Сьогодні ми ознайомимося з узбецькою
народною казкою «Лисиччина порада».
Прочитайте казку «Лисиччина
порада» (с. 29-31).
• Вправа 49 – усно.
• Вправа 50 – письмово у зошит з мови.
4. Фізичне виховання
Дитячий
фітнес. Елементи акробатики.
Виконайте вправ
5. ЯДС
План
місцевості. Умовні позначки.
Сьогодні ми детальніше розглянемо план місцевості та познайомимось з
умовними позначеннями на карті.
Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 32.
Виконайте інтерактивну вправу
"Умовні позначки"
Спробуй намалювати план місцевості навколо свого будинку.
Не забудь використати умовні позначення
Виконайзавдання в зошиті на с. 16-17.
Немає коментарів:
Дописати коментар