1. Українська мова та читання
Використання
орфографічного словника для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и],
що не перевіряються наголосом. Словникові слова. Редагування діалогів.
с.78-80
• Вправа 189 (завдання 1).
• Вправа 189 (завдання 2).
• Вправа 190, 191.
Відпочиньте!
3. Математика
Розв'язування рівнянь. Записування чисел у вигляді суми розрядних доданків. Розв'язування задач.
с. 105 - 107
Перегляньте відео та пригадайте,
як розв'язати та записати рівняння
№ 427, 428, 429, 430 - усно;
№ 431, 432, 433, 434, 435 - письмово.
Час відпочити!
4. ЯДС
Як зберегти слух
Сьогодні ми розглянемо поради від лікарів, як зберегти гарний слух та дослідимо будову органа слуху людини.
1. Прочитайте текст та розгляньте зображення в підручнику на с. 97.
2. Подумай та дай відповіді на запитання.
1) До якої частини вуха ми можемо легко доторкнутися,
побачити її?
2) До якої складової вуха відноситься вушна раковина
та слуховий прохід?
3) Яку роль відіграє внутрішнє вухо?
Розгляньте!
Перегляньте відео до уроку.
Закріпіть матеріал уроку,
виконавши інтерактивну вправу.
Сфотографуйте виконану вправу та відправте вчителю!
Немає коментарів:
Дописати коментар